پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261910
پس از طوفان الاقصي رژيم صهيونيستي روبه‌مرگ است
تاریخ انتشار : 1402/07/21 17:04:34
نمایش : 830
امام‌جمعه فارسان گفت: پس از طوفان الاقصي ديگر نه رژيم صهيونيستي رژيم سابق است و نه جبهه مقاومت، جبهه سابق! با اين تفاوت که رژيم غاصب روبه‌زوال سريع‌تر نهاده و مانند يک جسم ضعيفِ زمين‌گير روبه‌مرگ است اما در مقابل جبهه مقاومت بسان يک جوان باليده و بانشاط و روي پاي خود ايستاده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خودم و همه‌ي شما نمازگزاران محترم را به رعايت و تقويت و تسديد تقواي الهي دعوت مي‌کنم. اهل تقوا فضائل اخلاقي را در خود ملکه کرده‌اند و از رذايل دوري مي‌کنند. اميرالمؤمنين عليه‌السلام در حکمت ۲۴۸ از حکم نهج‌البلاغه فرمودند: تندرستى از کمى حسد است.از بيان امام عليه‌السلام روشن مي‌شود که اين رذيله اخلاقي بر روي تندرستي انسان اثر مي‌گذارد و شخص حسود ازنظر جسمي هم آسيب مي‌بيند. اين بيماري بسيار زيان‌بار است هم به فرد آسيب مي‌زند هم به جامعه که همين‌جا اشاره‌کنم.

امام‌جمعه فارسان به‌روز جهاني سالمندان اشاره‌اي داشت و بيان داشت: جمعه/21 مهر/27 ربيع‌الاول روز اسکان معلولان و سالمندان و روز جهاني سالمندان‌ را داشتيم ضمن تشکر از زحمات بزرگواران در مجموعه بهزيستي از مديريت و همکارانش سالمندان و معلولان حق‌دارند از زندگي سالم، در رفاه و بانشاطي برخوردار باشند و صرفاً وجود يک سري ضعف‌هاي جسماني نبايد باعث شود که آن‌ها لذت زندگي را تجربه نکنند. فقط کافي است با رعايت يک سري نکات زندگي را براي آن‌ها شيرين‌تر کنيم جايگاه سالمندان‌

وي عنوان داشت: رسول خدا (ص) فرمود: کهن‌سال در ميان خاندانش، همانند پيامبر در ميان امت خويش است. امام زين‌العابدين (ع) فرمود: از حقوق همكيشانت اين است كه (در نگاه تو) پيرمردانشان همانند پدرت و جوانانشان به‌سان برادرانت و پيرزن‌هايشان همانند مادرت و كودكانشان همسان فرزندانت باشند.

حجت‌الاسلام ملک پور به حماسه مقاومت فلسطين اشاره داشت افزود: چند روز از حماسه بي‌نظير مقاومت فلسطين در فروريختن سازه‌هاي قدرت صهيونيست‌ها مي‌گذرد. نبردي سريع و بي‌مانند و همه‌جانبه که همه مختصات يک طوفان بلکه يک زلزله بزرگ را داشته و دارد.

وي تصريح کرد: عمليات تاريخي طوفان، داراي مختصات ويژه‌اي است که آن را از همه عمليات‌هاي ديگر در لبنان و فلسطين و بلاد ديگر جدا مي‌کند

وي بيان داشت: رويکرد اقدامات مقاومت براي اولين بار از دفاعي «به» تهاجمي «و از» محدود «به» گسترده صورت پذيرفت.

وي اظهار داشت: اين عمليات مختصات يک جنگ ترکيبي را دارد؛ غافلگيرانه و سريع، همه‌جانبه (زمين‌وهوا، چريکي و کلاسيک)، سايبري، تبليغاتي، رواني، رسانه‌اي، اطلاعاتي و امنيتي. اين نوع عمليات در نوع خود در مقياس چند گروه مقاومت در محدوده‌اي مانند غزه و با امکاناتي به‌شدت ناچيز؛ يک اقدام شگفت‌انگيز و بهت‌آور است.

امام‌جمعه فارسان گفت: به فرموده هوشمندانه رهبر حکيم انقلاب؛ سازه‌هاي ساختار پيچيده اطلاعاتي رژيم صهيونيستي و ارتش پرسروصداي اين رژيم درهم شکست. شکستني که غيرقابل ترميم است. هيمنه اطلاعاتي، غرور نظامي، ابّهت پوشالي، دشمن غاصب در همان روز اول دچار فروپاشي شد.

وي افزود: مختصات اين عمليات آن‌قدر مهم است که در يک جمله به جرات مي‌توان گفت: مقاومت فلسطين در همان روز اول به هدف خود رسيد و شکست غيرقابل‌جبران را بر صهيونيست‌ها وارد کرد. آن‌قدر که تاريخ ۸۰ ساله اخير را بايد به دو قسم تقسيم کرد

حجت‌الاسلام ملک پور عنوان داشت:  طوفان الاقصي، علاوه بر اينکه حمله به سازه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي و نظامي دشمن بود در يک مقياس مهم‌تر؛ «حمله به محاسبات» استکبار هم هست. اين واقعه مهم و تاريخي تمام محاسبات آمريکا و صهيونيسم جهاني را براي مدتي و بعضاً براي هميشه درهم ريخت.

وي گفت: بهترين تحليل در اين باره را رهبر بزرگ مقاومت جهان اسلام امام خامنه‌اي فرمودند که؛ پس از طوفان الاقصي ديگر نه رژيم صهيونيستي رژيم سابق است و نه جبهه مقاومت، جبهه سابق! با اين تفاوت که رژيم غاصب روبه‌زوال سريع‌تر نهاده و مانند يک جسم ضعيفِ زمين‌گير روبه‌مرگ است اما در مقابل جبهه مقاومت بسان يک جوان باليده و بانشاط و روي پاي خود ايستاده است؛ و اتفاقاً از مهم‌ترين مختصات اين عمليات خودکفايي مقاومت و جوانان سلحشور ومومن گروه‌هاي مختلف سرايا القدس و عزالدين قسام و کتائب الاقصي و... در همه مراحل طراحي و عمليات و پشتيباني است که نشان از «بلوغ و کمال» مقاومت فلسطين دارد.

مردم شهر فارسان پس از آيين عبادي سياسي نماز جمعه، در حمايت از مردم مظلوم و انتفاضه مردم فلسطين و ابراز انزجار از جنايات صهيونيست‌ها در غزه راهپيمايي کردند.




 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html